
Zobacz jak zmieni się sklep internetowy po inwestycji 100 000 zł w marketing i optymalizację!
Weź udział w naszym reality show - odmień swój sklep w 2 miesięcznym Programie i zwiększ zyski!


Brzmi intrygująco?
Program prowadzą specjaliści z Agencja.com - eksperci od skalowania sprzedaży w e-commerce.
Jesteśmy pewni swojej wiedzy i doświadczenia, dlatego chcemy odsłonić wszystkie karty. W sposób otwarty, na prawdziwym sklepie, w realnych warunkach biznesowych wdrożymy strategie, architektury i narzędzia, jakie służą nam w dowożeniu spektakularnych wyników dla naszych Klientów na co dzień.

Co oferujemy?
Celem programu jest osiągnięcie jak najlepszego wyniku rozumianego jako zysk netto Twojego sklepu.
Aby to osiągnąć, nasi eksperci poprawią wszystkie aspekty wpływające na proces zakupowy: od akwizycji, poprzez prowadzenie Klienta na witrynie, aż po proces zamykania sprzedaży przez pracowników odpowiedzialnych za komunikację.
Wszystkie działania oraz osiągnięte wyniki prezentujemy widzom. W przypadku zadowalającego wyniku i chęci kontynuowania współpracy nasz zespół pozostanie do dyspozycji uczestnika po zakończeniu Programu, na transparentnych zasadach współpracy, opartych o success fee.
Co zyskasz z udziału w programie?
100 000 zł to pula, na którą składa się:
- budżet reklamowy konieczny do osiągnięcia założonych KPI
- wsparcie merytoryczne i eksperckie oparte na wieloletnich doświadczeniach w e-commerce
- doradztwo i konsulting w obszarze UX/UI
- optymalizacja witryny sklepu
- prowadzenie kampanii przez specjalistów
- dodatkowe bonusy od Partnerów!
Jakie warunki musi spełniać sklep?
- Sklep posiada przychody większe niż 30 000 zł miesięcznie (lub posiadał takie w przeszłości)
- W sklepie jest przynajmniej jedna osoba dyspozycyjna w pełnym wymiarze godzin
- Produkty sprzedawane w sklepie są z własnego magazynu (nie dropshipping)
- Produkty mają numery EAN i są w porównywalnej cenie co u konkurencji
- Zgoda na udostępnienie wizerunku, danych finansowych i wyników prowadzonych działań.
- “Wolna ręka” przy dokonywaniu zmian na sklepie.
- Uczestnictwo w odcinkach związanych z rozmowami o sklepie
Jak będzie wyglądał program?
W pierwszych odcinkach poznamy Twój sklep od “zaplecza”. Poznamy historię, sukcesy, problemy Twojego biznesu. Porozmawiamy o celach i planach. Przeprowadzamy audyty i ustalimy wspólnie zakres zmian, strategię i plan.
Następnie nasi specjaliści przystąpią do pracy, aby te założenia zrealizować. Wdrożą wszystkie niezbędne zmiany zarówno na sklepie jak i w kampaniach reklamowych. Powstanie z tego szereg odcinków o charakterze edukacyjnym, kierowanych do specjalistów i innych właścicieli e-biznesów.
Po etapie optymalizacji nagramy odcinek podsumowujący pracę, zaprezentujemy dane, plany na przyszłość oraz pożegnamy się (ale tylko z widzami, gdyż kontynuacja współpracy będzie oczywiście możliwa).
Co zrobimy dla uczestników Programu?

Przeanalizujemy konkurencję

Zoptymalizujemy ścieżkę zakupową

Poprawimy architekturę, szybkość i ux serwisu

Zrobimy dobre zdjęcia, content i opisy produktów

Wybierzemy właściwe produkty do reklamy płatnej

Dobierzemy odpowiednie kanały reklamowe

Wyznaczymy wskaźniki mierzące skuteczność

Zbudujemy profesjonalne kampanie

Zadbamy o komunikację i marketing automation

Wdrożymy proces ciągłej optymalizacji

Poprawimy pozainternetowe czynniki wpływające na sprzedaż

Opublikujemy wszystkie dane pozwalające ocenić skuteczność działań
➔ Po zakończeniu, uczestnicy Programu stają się właścicielami wszystkich prac, które zostały zrealizowane
Jeśli Twój biznes spełnia nasze kryteria, a propozycja udziału w Programie jest dla Ciebie atrakcyjna - to zapraszamy do wypełnienia formularza zgłoszeniowego:
Kto za tym stoi?
Eksperci z Agencja.com - ultra skuteczne połączenie: strategii, UX/UI, performance marketingu w połączeniu z autorskimi narzędziami, które wykorzystujemy w codziennej pracy jak np. SEMBOT Product Ads Suite czy Centeo.
Jako grupa spółek mamy doświadczenie w kompleksowym wsparciu w obszarze web developmentu i optymalizacji witryny sklepu na każdym etapie ścieżki użytkownika.

Bartosz Ferenc
CEO Agencja.com | Sembot.com | mdc.pl
Wizjoner i seryjny przedsiębiorca. Właściciel m.in. AGENCJA.COM - agencji zajmującej się kompleksowym wsparciem dla e-commerce oraz Sembot.com, firmy zajmującej się wykorzystaniem automatyzacji w prowadzeniu kampanii performance.
Współwłaściciel jednego z największych sklepów internetowych z materacami – „Materace dla Ciebie”, który generuje przychód na poziomie 20 milionów złotych. Inicjator społeczności founders.pl i ecommerce.pl, które stanowią dla właścicieli i osób związanych z e-biznesem przestrzeń do zdobywania wartościowych kontaktów i wymiany doświadczeń.

Michał Zieliński
COO
sembot.com
Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu działami sprzedaży oraz account managementu na 14 rynkach europejskich w m.in. w Criteo i Kelkoo. Start-upowiec, mentor, manager operacyjny z silnym focusem na relacje międzyludzkie, planowanie i zarządzanie strategiczne.

Krzysztof Stola
CEO Blueowl.pl
| WLDevs.com
Właściciel software house’ów BlueOwl oraz WLDevs.com, Wykładowca uczelni wyższych i prelegent wielu konferencji. Ekspert w dziedzinie web dev dla e-commerce, orędownik metody Design Thinking, specjalista od UX/UI Design.

Błażej Cybowski
Head of marketing Agencja.com
Z marketingiem związany od 2001 roku. Ponad 10-letnie doświadczenie w e-commerce, współtworzył i zarządzał kilkunastoma markami. Odpowiedzialny za zdobycie blisko 40 milionów złotych dofinansowania w przedsięwzięciach innowacyjnych na skalę Europy i Polski. W agencja.com zajmuje się strategicznym doradztwem marketingowym.

Marcin Bogdański
Head of Performance Team Agencja.com | Sembot.com
15 lat doświadczenia w digital marketingu dla e-commerce i nie tylko. Ekspert analityki i kampanii performance w Google Ads.
Dla kogo program Reality Show?
Dla sklepów, które chcą skalować sprzedaż, ale:
- nie mają strategii lub chcą ją zmienić lub dotychczasowa nie działa
- nie wiedzą jak podejść do kampanii Google Ads czy Facebook Ads
- nie mają pewności, które kanały sprzedaży wybrać, aby działać skutecznie
Dla właścicieli ambitnych sklepów, które chcą podbić rynek i udowodnić, że się da! My sprawimy, że to możliwe!
- masz super produkty w atrakcyjnych cenach, ale nie wiesz jak zabrać się za promocję
- utknąłeś na "szklanym suficie" i nie wiesz jak przejść poziom wyżej
- chcesz skalować sprzedaż i masz do tego wszystkie możliwości
Dla właścicieli, którzy nie boją się pokazać w naszym cyklicznym Show
- case study w formie nagrań na YouTube, wpisów na blogu, analiz live i webinarów
- promujemy Twój sklep we wszystkich naszych kanałach (Facebook, LinkedIn, YouTube) i mediach partnerskich
Jak dołączyć do programu
i uzyskać 100 000 zł ?
Zgłaszasz swój sklep i w ciągu 14 dni otrzymujesz odpowiedź, czy Twój sklep został wyłoniony do bycia uczestnikiem programu. Rekrutację prowadzimy regularnie w cyklach 2-3 tygodniowych i do odwołania.
Wybrane sklepy zostaną gwiazdami naszego edukacyjnego show. Każdego tygodnia pojawi się nowy odcinek programu.

Ale po co to robicie?
➔ Bo e-commerce to również siła wymiany know-how
➔ Bo wierzymy w swoje umiejętności
➔ Bo chcemy w praktyce i transparentnie pokazać jak działa agencja.com
➔ Bo mamy narzędzia, które warto wykorzystać w swoim arsenale
FAQ
To, co jest niezbędne, aby Twój sklep został wybrany do programu:
- Przychody w przedziale 30-50k złotych miesięcznie teraz lub w przeszłości
- Dobre opinie
- Własny magazyn
- Produkt porównywalny po EAN
- Oferta cenowa, która jest atrakcyjna lub równa liderom
- Posiadanie pracowników lub właściciel, który jest zaangażowany full time
Nie. Z naszego programu wyłączone są sklepy, które działają na zasadzie dropshippingu. Ze względu na naszą specjalizację w pierwszych edycjach wybierzemy sklepy mające wielu konkurentów w produktach EAN
Nasz program trwa 2 miesiące. W tym czasie będziemy prowadzić wszystkie niezbędne działania marketingowe i publikować je naszej widowni.
Wszystko, co będzie potrzebne, aby skalować wyniki 🙂 Metodologię pracy dobierzemy po gruntownie przeprowadzonym audycie, nie działamy szablonowo. W skład naszego portfolio wchodzą działania UX, reklamy płatne, działania SEO, marketing automation, optymalizacja feedu produktowego, czy profesjonalne prowadzenie kampanii na Ceneo. W skrajnych wypadkach zmienimy hosting i przepiszemy sklep na headless e-commerce
W tej cenie mieści się niezbędny budżet reklamowy do realizacji ustalonego celu (tzw. adspend) oraz koszty obsługi naszych specjalistów, tzn. abonament oraz jednorazowe opłaty za wszelkie działania podjęte przez naszych specjalistów w trakcie trwania umowy. Do działań delegujemy ekspertów z różnych obszarów licząc po stawce 150zl/h, za którą sklep nie płaci.
Tak, udział w programie jest w pełni bezpieczny. Jeśli zdecydujemy się na współpracę z Tobą podpiszemy umowę, która zabezpieczy Twój biznes. Twoje dane będą również przez nas przetwarzane tylko w niezbędnym zakresie (szczegóły znajdziesz w regulaminie).
Pomysłodawcą przedsięwzięcia jest Bartosz Ferenc, nazywany przez partnerów biznesowych “seryjnym przedsiębiorcą”. Współwłaściciel i założyciel kilkunastu spółek, m.in. sklepu Materace Dla Ciebie – z przychodami na poziomie 20 milionów złotych, prezes Agencja.com, topowej agencji performance, twórca unikatowych narzędzi Sembot do optymalizacji feeda produktowego i automatyzacji kampanii Google Ads, inicjator społeczności ecommerce.pl i founders.pl. Nad projektami będzie pracować również zespół specjalistów i managerów zatrudnionych w Agencja.com.