Webinar

AI w eCommerce Customer Journey

Kiedy?

Środa,
6 grudnia 11:33

Ile potrwa?

60 minut

Opis

Czy wiesz, że dobrze przemyślane punkty styku klienta z Twoją marką mają ogromne znaczenie na to, czy powróci on do Ciebie przy okazji kolejnych zakupów? Każde pozytywne doświadczenie, każda przyjemna ścieżka, każde miła ułatwienie stanowi kolejną nitkę w budowaniu wirtualnej sieci Twoich relacji z klientem.

Dlatego warto przeanalizować drogę, którą wspólnie przechodzicie i zaprojektować ją tak, by budowała i wzmacniała Waszą więź.

Podczas webinarium omówimy ścieżkę klienta, a także wiele systemów AI, które automatyzują lub wzmacniają Customer Experience (CX) tej ścieżki. Poruszymy kwestię personalizacji treści, weryfikacji klientów, a nawet samo pozyskanie klienta do sklepu za pomocą narzędzi opartych na sztucznej inteligencji.

Czego się dowiesz?

1. Ścieżka Klienta: Poznasz tajniki skutecznej ścieżki klienta w e-commerce. Zrozumiesz, jak wykorzystać najnowsze technologie do usprawnienia każdego etapu tej podróży.

2. Systemy AI w praktyce: Wnikniesz głęboko w świat sztucznej inteligencji. Dowiesz się, jak różne systemy automatyzują i wzmacniają Customer Experience (CX).

3. Personalizacja treści: Dowiesz się, jak dostosować treści do indywidualnych potrzeb klienta, aby zbudować silniejsze relacje i zwiększyć konwersję.

4. Weryfikacja Klienta: Poznasz narzędzia oparte na AI, które doskonale sprawdzają tożsamość klienta, zapewniając bezpieczeństwo transakcji online.

5. Pozyskiwanie Klienta: Odkryjesz strategie wykorzystujące sztuczną inteligencję do efektywnego przyciągania nowych klientów do Twojego sklepu online.

Ponadto:

ai w sklepie ebook_2_w

Będziesz z nami online?
Odbierzesz prezent!

Wszystkie osoby uczestniczące w webinarze otrzymają e-book o AI w e-commerce wraz z przydatnymi wskazówkami tworzenia komend dla CzatGPT.

Sembot Sp. z o.o.
ul. Juliusza Słowackiego 24/1101,
35-060 Rzeszów

© 2023 Ecommerce.pl

Kacper Gugała

AI Project Manager Shopware

Związany z rynkiem eCommerce od 10 lat. Autor ponad 100 publikacji na czasnaecommerce.pl, konsultant przy wdrożeniach sklepów online zarówno dla lokalnych podmiotów, jak i międzynarodowych korporacji. Prywatnie mąż najlepszej kobiety na świecie, dwukrotny ojciec i wokalisto-gitarzysta zespołu Thesis.