Webinar

Obsługa klienta na Allegro i w e-sklepie. Czy robisz to dobrze?

Kiedy?

Środa,
29 listopada, 11:33

Ile potrwa?

60 minut

Opis

Aż 36% kupujących wskazuje wcześniejsze pozytywne doświadczenia jako czynnik decydujący o tym, gdzie zrobią zakupy online. Ważniejsza jest tylko cena produktu i koszty dostawy. O czym to świadczy? O tym, że obsługa klienta ma kluczowy wpływ na wyniki sprzedażowe w Twoim e-commerce!

Czego się dowiesz?

W programie spotkania m.in.:

lepsza jakosc obslugi klienta2

Będziesz z nami online?
Odbierzesz prezent!

Wszystkie osoby uczestniczące w webinarze otrzymają e-book w jaki sposób poprawić obsługę klienta w sklepie internetowym oraz na platformach sprzedażowych.

Sembot Sp. z o.o.
ul. Juliusza Słowackiego 24/1101,
35-060 Rzeszów

© 2023 Ecommerce.pl

Klaudia Gawlas

Marketing Manager w Responso

Ma na swoim koncie kilkadziesiąt szkoleń dla biznesów. Zwiększanie sprzedaży, reklama w social mediach czy e-mail marketing nie mają przed nią żadnych tajemnic. Analizuje potrzeby rynku e-commerce i doradza sklepom internetowym, jak działać efektywnie.