Content video już od dłuższego czasu wiedzie prym wśród najpopularniejszych i najskuteczniejszych formatów w reklamie i marketingu. Dlatego w swoich strategiach wykorzystują go zarówno małe, jak i duże brandy i e-commerce'y.
A jak jest u Ciebie?
Wiemy, że dobre video robi robotę, ale wiemy też jak dużo nakładu i czasu wymaga. Rynek podpowiada coraz więcej opcji, m.in. abonament na content video... Tylko, czy to ma sens?
Czego się dowiesz?
Podczas webinaru z Karolem spróbujemy znaleźć odpowiedzi na pytania i rozwiązania dla problemów, które dotyczą video marketingu, w tym:
Największe problemy branży video, czyli co domy produkcyjne wciąż robią źle jeśli chodzi o współpracę z ecommerce
Jakie są najczęstsze problemy firm jeśli chodzi o produkcje własnego contentu video?
O czym warto pamiętać przy budowie działu video in-house?
Kiedy abonament na produkcje video ma sens, a kiedy nie?
Ile można wyprodukować contentu w ciągu jednego dnia zdjęciowego?
Jak stworzyć dobrą strategię contentową?
Będziesz z nami online? Odbierzesz prezent!
Wszystkie osoby uczestniczące w webinarze otrzymają e-book o AI w e-commerce wraz z przydatnymi wskazówkami tworzenia komend dla CzatGPT.
Jeszcze 10 lat temu Karol był nerdem, a kiedy trzeba było przyjść na galowo zakładał t-shirt z klawiaturą. Dzisiaj mówi, że jest z tego dumny, bo to właśnie pasja do technologii niespodziewanie wprowadziła go w branżę video, w której sukcesywnie od 8 lat rozwija filmcloud, czyli dom produkcyjny który staje się działem video na abonament lub projektowo dla swoich Klientów. Współpracował m. in. z takimi markami jak CD PROJEKT RED, NVIDIA, Morele, InPost, Microsoft, czy ESL.