Od praktyków dla praktyków

Konferencja dla społeczności e-commerce

Konferencja odbędzie się na Platformie społeczności ecommerce.pl

22 czerwca

STARTUJEMY o 10:00

Agenda konferencji

Rozpoczęcie

10:00-10:30

Bartosz Ferenc

CEO Agencja.com | Sembot

"Blitzcommerce Show od A do Z. Jak zmieni się sklep internetowy po 2 miesiącach i inwestycji 100 000 zł w jego marketing i optymalizację

O prelekcji

3 "blitz" sekcje po 10 minut:
1. Idea Programu Blitzcommerce Show
2. Benefity dla uczestników Programu
3. Korzyści dla widzów

10:30-11:00

Magdalena Matuszkiewicz
& Bartosz Ferenc
Q&A o Programie Blitzcommerce Show
9:00

11:00-11:45

Krzysiek Stola

CEO Blue Owl

"Jak wykorzystać Design Thinking w przestrzeni eCommerce?"

O prelekcji

Dowiedz się więcej o kreatywnej metodzie, która jest skutecznym sposobem na tworzenie wartości dla klienta poprzez połączenie najlepszych praktyk designu i tworzenia treści. Sprawdzony framework, który przekłada się na sukces w e-commerce.

9:00

11:45-12:30

Michał Zieliński

COO, sembot.com

"Czy nadchodzi zmierzch agencji performance? Czy sklepy internetowe będą same mogły robić marketing PPC?"

O prelekcji

Platformy reklamowe takie jak Google Ads, Facebook czy Microsoft Advertising podążają za trendem automatyzacji. W jaki sposób możemy się przygotować na zmiany jako sklep internetowy i kiedy jest sens korzystania z agencji performance.

Sklepy dowiedzą się jakie obszary reklamy mogą w łatwy sposób prowadzić same w kontekście trendów rynkowych. Agencje natomiast, jakie zmiany w procesach obsługi klienta zastosować żeby pozostać nadal wartościowymi na rynku.

9:00

12:30-13:15

Błażej Cybowski

Head of Marketing, Agencja.com

"Strategia wzrostu - o skalowaniu i testowaniu nowych kanałów sprzedaży w e-commerce"

O prelekcji

Nie zawsze i nie wszystko się sprawdzi dla różnych sklepów z różnych branż. Poszczególne kanały posiadają swoje wady i zalety co wiąże się z konkretnymi kosztami i ryzykami, które należy wziąć pod uwagę planując uruchomienie kolejnego koła zamachowego w e-biznesie. O kanałach (ich wadach i zaletach), testach, skuteczności, ryzykach i strategii wzrostu dla e-commerce z doświadczeń praktyka rozwijającego brandy z poziomu 0 zł do 8-9 cyfrowych wyników.

10:00

13:15-14:00

Piotr Mirowski

PPC Team Leader, Agencja.com

"Prowadzisz kampanie w Google Ads? Pewnie robisz to źle!"

O prelekcji

Setki (o ile nie tysiące) zrealizowanych kampanii to ogrom doświadczeń z różnych branż. Blisko 90% audytów Google Ads, które przeprowadzamy wskazuje na poważne błędy w budowie architektur kampanii, ustawieniach celów i stawek względem fraz kluczowych. Google Ads to podstawa w e-commerce dlatego warto wiedzieć jak robić to dobrze, aby nie przepalać budżetów.

14:00-14:45

Karol Dudka

UX/UI Designer, Agencja.com

"Wnioski z ponad 50 audytów UX sklepów internetowych. Poznaj najczęściej powtarzane błędy."

O prelekcji

Czyli sama praktyka: w ostatnich 3 miesiącach zrealizowaliśmy ponad 50 audytów sklepów internetowych. Karol opowie o najczęściej pojawiających się elementach na witrynach sklepowych, o których warto pamiętać, aby wykonać je prawidłowo. Uczmy się na błędach, najlepiej cudzych 🙂

14:45-15:30

Katarzyna Żółty-Martens

FB Ads Specialist, Agencja.com

"Facebook Ads to nie tylko pixel - na co zwrócić uwagę ustawiając analitykę."

O prelekcji

Poprawnie skonfigurowane konto, spięte dane to fundament dobrze funkcjonujących kampanii. Wnioski wyciągnięte z błędnych danych prowadzą do podejmowania mylnych decyzji. Jak tego uniknąć dowiesz się na prezentacji.

Chcesz czerpać wiedzę od praktyków?

Ta konferencja jest dla Ciebie. Dołącz do nas i dowiedz się, jak odnieść sukces w e-commerce. Poznasz historie, które wydarzyły się naprawdę.

Bez ściemy.

Dodaj przypomnienie do kalendarza lub powiadom znajomego