
Konferencja dla społeczności e-commerce
Konferencja odbędzie się na Platformie społeczności ecommerce.pl
22 czerwca
STARTUJEMY o 10:00
Agenda konferencji
Rozpoczęcie




10:00-10:30
Bartosz Ferenc
CEO Agencja.com | Sembot
"Blitzcommerce Show od A do Z. Jak zmieni się sklep internetowy po 2 miesiącach i inwestycji 100 000 zł w jego marketing i optymalizację
O prelekcji
3 "blitz" sekcje po 10 minut:
1. Idea Programu Blitzcommerce Show
2. Benefity dla uczestników Programu
3. Korzyści dla widzów


10:30-11:00
Magdalena Matuszkiewicz
& Bartosz Ferenc
Q&A o Programie Blitzcommerce Show


9:00


11:00-11:45
Krzysiek Stola
CEO Blue Owl
"Jak wykorzystać Design Thinking w przestrzeni eCommerce?"
O prelekcji
Dowiedz się więcej o kreatywnej metodzie, która jest skutecznym sposobem na tworzenie wartości dla klienta poprzez połączenie najlepszych praktyk designu i tworzenia treści. Sprawdzony framework, który przekłada się na sukces w e-commerce.




9:00
11:45-12:30
Michał Zieliński
COO, sembot.com
"Czy nadchodzi zmierzch agencji performance? Czy sklepy internetowe będą same mogły robić marketing PPC?"
O prelekcji
Platformy reklamowe takie jak Google Ads, Facebook czy Microsoft Advertising podążają za trendem automatyzacji. W jaki sposób możemy się przygotować na zmiany jako sklep internetowy i kiedy jest sens korzystania z agencji performance.
Sklepy dowiedzą się jakie obszary reklamy mogą w łatwy sposób prowadzić same w kontekście trendów rynkowych. Agencje natomiast, jakie zmiany w procesach obsługi klienta zastosować żeby pozostać nadal wartościowymi na rynku.




9:00
12:30-13:15
Błażej Cybowski
Head of Marketing, Agencja.com
"Strategia wzrostu - o skalowaniu i testowaniu nowych kanałów sprzedaży w e-commerce"
O prelekcji
Nie zawsze i nie wszystko się sprawdzi dla różnych sklepów z różnych branż. Poszczególne kanały posiadają swoje wady i zalety co wiąże się z konkretnymi kosztami i ryzykami, które należy wziąć pod uwagę planując uruchomienie kolejnego koła zamachowego w e-biznesie. O kanałach (ich wadach i zaletach), testach, skuteczności, ryzykach i strategii wzrostu dla e-commerce z doświadczeń praktyka rozwijającego brandy z poziomu 0 zł do 8-9 cyfrowych wyników.




10:00
13:15-14:00
Piotr Mirowski
PPC Team Leader, Agencja.com
"Prowadzisz kampanie w Google Ads? Pewnie robisz to źle!"
O prelekcji
Setki (o ile nie tysiące) zrealizowanych kampanii to ogrom doświadczeń z różnych branż. Blisko 90% audytów Google Ads, które przeprowadzamy wskazuje na poważne błędy w budowie architektur kampanii, ustawieniach celów i stawek względem fraz kluczowych. Google Ads to podstawa w e-commerce dlatego warto wiedzieć jak robić to dobrze, aby nie przepalać budżetów.




14:00-14:45
Karol Dudka
UX/UI Designer, Agencja.com
"Wnioski z ponad 50 audytów UX sklepów internetowych. Poznaj najczęściej powtarzane błędy."
O prelekcji
Czyli sama praktyka: w ostatnich 3 miesiącach zrealizowaliśmy ponad 50 audytów sklepów internetowych. Karol opowie o najczęściej pojawiających się elementach na witrynach sklepowych, o których warto pamiętać, aby wykonać je prawidłowo. Uczmy się na błędach, najlepiej cudzych 🙂




14:45-15:30
Katarzyna Żółty-Martens
FB Ads Specialist, Agencja.com
"Facebook Ads to nie tylko pixel - na co zwrócić uwagę ustawiając analitykę."
O prelekcji
Poprawnie skonfigurowane konto, spięte dane to fundament dobrze funkcjonujących kampanii. Wnioski wyciągnięte z błędnych danych prowadzą do podejmowania mylnych decyzji. Jak tego uniknąć dowiesz się na prezentacji.
Chcesz czerpać wiedzę od praktyków?
Ta konferencja jest dla Ciebie. Dołącz do nas i dowiedz się, jak odnieść sukces w e-commerce. Poznasz historie, które wydarzyły się naprawdę.
Bez ściemy.