Aż 36% kupujących wskazuje wcześniejsze pozytywne doświadczenia jako czynnik decydujący o tym, gdzie zrobią zakupy online. Ważniejsza jest tylko cena produktu i koszty dostawy. O czym to świadczy?
O tym, że obsługa klienta ma kluczowy wpływ na wyniki sprzedażowe w Twoim e-commerce!
Czego się dowiesz?
W programie spotkania m.in.:
Podstawowe dobre praktyki na Allegro i we własnym e-sklepie
Jak wypracować odpowiedni styl komunikacji?
Najważniejsze elementy, które wpływają na decyzje zakupowe klientów
Zarządzanie opiniami
Case study: omówienie konkretnych przypadków z pracy obsługi klienta
Będziesz z nami online? Odbierzesz prezent!
Wszystkie osoby uczestniczące w webinarze otrzymają e-book w jaki sposób poprawić obsługę klienta w sklepie internetowym oraz na platformach sprzedażowych.
Ma na swoim koncie kilkadziesiąt szkoleń dla biznesów. Zwiększanie sprzedaży, reklama w social mediach czy e-mail marketing nie mają przed nią żadnych tajemnic. Analizuje potrzeby rynku e-commerce i doradza sklepom internetowym, jak działać efektywnie.